Activiteiten > Administratieve ondersteuning

Ondersteunende begeleiding bij administratieve handelingen.

Nieuw bij DAC de Vermeer is de hulp die we bieden aan deelnemers die problemen hebben op administratief gebied.

Hiervoor kan er een afspraak worden gemaakt op donderdagochtend voor vragen over bijvoorbeeld rekeningen, kwijtscheldingen, belasting etc.

Waarvoor kun je ondersteuning krijgen:

  • Hulp bij post openmaken en afhandelen.
  • Hulp bij ordenen van administratie.
  • Hulp bij aanvragen kwijtscheldingen (gemeente en HEF).
  • Hulp bij aanvragen tegemoetkomingen van de Gemeente.
  • Eventuele doorverwijzing, (indien nodig en in overleg) naar een instantie zoals de GKB.
  • Hulp bij vragen over en/of verantwoording invullen van een PGB (persoonsgebonden budget).

 

Wat niet?

  • Bankzaken en/ of financiën regelen.
  • Belastingopgaaf invullen.
  • Budgetbeheer.
  • Regelen Schuldhulpverlening.


<< vorige pagina